با ساخته شدن بلاک شماره ۶۳۰,۰۰۰ در بلاک چین بیت کوین، هاوینگ (نصف شدن پاداش بلاک) اتفاق افتاد. به این ترتیب، از این پس به‌طور میانگین در هر ده دقیقه به جای ۱۲.۵، ۶.۲۵ واحد بیت کوین تولید خواهد شد.

 

 از لحظاتی پیش پاداش استخراج‌کنندگانی که با قدرت پردازش سخت‌افزارهای خود به حفظ امنیت شبکه بیت کوین کمک می‌کنند، نصف شد و از ۱۲.۵ BTC به ۶.۲۵ BTC رسید.

هاوینگ بیت کوین رویدادی است که به‌طور عمدی در کد این شبکه تعبیه شده است تا هر چهار سال یکبار (هر ۲۱۰,۰۰۰ بلاک) تورم بیت کوین را کاهش دهد و به افزایش کمیابی این «طلای دیجیتال» کمک کند. با وجود هاوینگ و طبق برآوردها، استخراج تمام بیت کوین‌ها تقریباً تا سال ۲۱۴۰ طول خواهد کشید.

این سومین هاوینگ بیت کوین در تاریخ این ارز دیجیتال است. دو هاوینگ قبلی به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ رخ داد.

در ابتدای فعالیت بیت کوین، هر ده دقیقه ۵۰ واحد بیت کوین تولید می‌شد، یا به عبارت دقیق‌تر اولین ماینری که به پاسخ معادله بلاک می‌رسید، ۵۰ بیت کوین دریافت می‌کرد. در سال ۲۰۱۲، پس از اولین هاوینگ، پاداش استخراج به ۲۵ رسید و در سال ۲۰۱۶، پس از دومین هاوینگ، پاداش استخراج به ۱۲.۵ واحد رسید. این رقم حالا به ۶٫۲۵ بیت کوین کاهش یافته است.

 

در لحظه هاوینگ، قیمت بیت کوین در صرافی بایننس ۸,۵۴۷ دلار بود و اکنون باید صبر کرد و دید که بازار چه واکنشی به این رویداد بزرگ نشان می‌دهد.

 

قیمت بیت کوین در لحظه هاوینگ

 

بسیار خوشحال میشیم، با اشتراک گزاری این مطلب، همراهی در وبلاگ و کانال تگرامی، لایک کردن و همچنین ثبت نظر، اتاق پول را برای بهتر شدن همراهی کنید

 

به زودی سایت های کسب درآمد رایگان بیت کوین از سایت های خارجی در کانال و همچنین در وبلاگ اتاق پول ( moneyroom ) قرار داده می شود، تا شما بتونید خیلی راحت و بدون درد سر و در منزل به کسب درامد بپردازید و با چند ساعت وقت گزاشتن به کسب درآمد دلاری بپردازید

 

پس همراه ما باشید و کانال تلگرامی ما رو به آدرس https://t.me/moneyroomir دنبال کنید

 

منبع : ارز دیجیتال

 

⚠️ سلب مسئولیت : وبلاگ و کانال اتاق پول ( moneyroom.blog.ir ) صرفا جهت معرفی سایت های کسب درآمد از اینترنت راه اندازی شده است و هیچگونه مسئولیت و ارتباطی با پروژه ها و سایت های معرفی شده ندارد و فقط یک سیستم مانیتورینگ است.