امروز قصد معرفی سایت فاست کریپتو - FaucetCrypto یکی از معتبرترین سایت های اینترنتی جهت کسب رایگان ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین، اتریوم، لایتکوین، بیت کوین کش و ... را داریم، همانطور که می دانید سایت های فاست، سیستم های ارائه دهنده ارزهای دیجیتال به صورت رایگان هستند.

در سایت  فاست کریپتو FaucetCrypto با ورود به لینک های کوتاه، کلایم زدن هر 40 دقیقه، مشاهده سایت ها و ... می توانید سکه جمع آوری نمایید و به صورت آنی تمامی سکه ها را به 17 نوع ارز دیجیتال متفاوت تبدیل و به کیف پول خودتان منتقل کنید

 

چگونه از طریق سایت فاست کریپتو FaucetCrypto درآمد کسب کنید ؟

 

درآمدزایی در سایت فاست کریپتو FaucetCrypto بسیار راحت و کاملا رایگان می باشد و از طریق چند فعالیت ساده میتوانید به کسب درآمد بپردازید، تنها کافیست از طریق لینک زیر وارد سایت شده سپس یوزرنیم، پسورد و یک ایمیل معتبر وارد نمایید، پس از ثبت‌نام شما وارد حساب کاربری خود می‌شوید، و از 5 طریق می‌توانید سکه دریافت کنید و به 17 نوع ارز دیجیتال برداشت نمایید ( تصویر اثبات برداشت در پایین ) :

 

1- کلایم زدن هر 40 دقیقه

2- مشاهده تبلیغات از بخش Ptc Ads

3- مشاهده لینک های کوتاه از بخش Shortlinks

4- کلایم زدن پس از هر افزایش Level کاربری

5- از قسمت Referral و زیر مجموعه گیری

 

درآمد حاصله از فعالیت های شما به شکل سکه (Coin) به شما تعلق می گیرد و شما می توانید از قسمت Withdraw به راحتی و به صورت آنی به ارز دلخواه خود تبدیل و به کیف پول خود انتقال دهید.

 

تصویر اثبات برداشت های ما از سایت فاست کرپیتو به ارزش بیش از 500,000 لیتوشی (لایت کوین) و ...

 

همین حالا از طریق دکمه زیر ثبت نام و شروع به کسب درآمد رایگان کنید

 

 

به زودی آموزش گام به گام و تصویری نحوه کار با فاست کریپتو - FaucetCrypto در کانال و همچنین در وبلاگ اتاق پول ( moneyroom ) قرار داده می شود، تا شما بتونید خیلی راحت و بدون درد سر و در منزل به کسب درامد بپردازید و با چند ساعت وقت گزاشتن به کسب درآمد بپردازید

 

پس همراه ما باشید و کانال تلگرامی ما رو به آدرس https://t.me/moneyroomir دنبال کنید

 

⚠️ سلب مسئولیت : وبلاگ و کانال اتاق پول ( moneyroom.blog.ir ) صرفا جهت معرفی سایت های کسب درآمد از اینترنت راه اندازی شده است و هیچگونه مسئولیت و ارتباطی با پروژه ها و سایت های معرفی شده ندارد و فقط یک سیستم مانیتورینگ است.